שנצא לדרך?
5 טיפים לבחירת חברת הסעות מצוינת

לא משנה לאן אתם נוסעים ולמה, אבל כשיש דרך – יחד איתה מתגלגלת גם חברת ההסעות על גלגלי האוטובוסים, ורק שמסתמן קצה המסלול ואתם מגיעים אל היעד, אתם יכולים לאשר לעצמכם בלחש שבחרתם בחברת ההסעות הנכונה.

בשביל להגיע ליעד מרוצים – אין אפשרות לחכות עד לסוף המסלול בשביל לדעת: האם זאת חברת ההסעות שאיתה תיסעו מעתה והלאה – או לחילופין – שממנה תדעו להתרחק ולעולם לא לחזור? עוד לפני שאתם יוצאים לדרך, עליכם להיות בטוחים ורגועים כי עשיתם את הבחירה הנכונה.

בדיוק בשביל דרך המלך, איגדנו עבורכם כמה טיפים שיעזרו לכם לבחור את חברת ההסעות הטובה, זאת שתדע להוביל אתכם עד לסוף הדרך, במסלול הכי מקסים , ובנוחות וביטחון מקסימאליים.

  1. אנשים – כמה שהנסיעה מורכבת מנופים וכביש אספלט, הרי מי שבסופו של דבר מוביל אתכם ודואג שתגיעו ליעד – זה אנשים, החל מהנהג וכלה באחראי החברה ונציגי השירות שלה.בבחירת חברת הסעות, קחו בחשבון את הצורה בה התרשמתם מן הצד האנושי של חברת ההסעות. האם מעבר לקו ענו לכם בקול טכני רשמי והבטיחו לקונית שנציג יחזור אליכם בעוד זמן בלתי ידוע – או שמעבר לקו היה נציג אכפתי, שלקח את הפרטים, הציע הצעות ייעול ורעיונות להקלה ואף בסיום השיחה סיכם אתכם את הפרטים על מנת לוודא ששום פרט לא התפספס? אין ספק כי חברה אנושית היא זו שאיתה יהיה הכי קל להסתדר, מכל הבחינות.
  1. בטיחות – לפני ואחרי הכול, מה שחשוב זה שתגיעו ליעד בשלום.נשמע אולי בנאלי, אבל בשביל שהשגרה הבנאלית הזו תמשיך – חייבים לבדוק כי נושא הבטיחות בחברת ההסעות הוא משהו שנמצא על סדר היום ומעודכן בסנכרון עם משרד התחבורה.וודאי שלא תוכלו להיכנס אל משרד חברת ההסעות ולפשפש במגירותיה הפנימיות עד שתמצאו אישורים המעידים כי רמת הבטיחות בחברת ההסעות הינה גבוהה, אך מה שכן תוכלו לעשות ואף להרגיש נעים – זה לבקש בנעימות לקבל למייל את האישורים הנדרשים המאשרים על עמידה בתו תקן, רישיון להפעלת חברת הסעים ורישיון כללי.
  1. אינפורמציה – במקום שאתם תערכו את הניסוי והתהיה על חברת ההסעות – תנו לאחרים לעשות את זה במקומכם.

חפשו בגוגל או באתר חברת ההסעות המלצות מלקוחות, ואל תהססו לבקש מספרי טלפון מנציג החברה, נסו להתרשם מן ההמלצות והטלפונים האם זו החברה שמתאימה לכם, ותוכלו להחכים מדעתם של אחרים שעברו את הדרך הזו לפניכם.

  1. סיכום – רק חברה שמאפשרת לכם לסכם את הכול מראש – היא החברה בה תבחרו. את נושאי התקציב, מספר הנוסעים המסלול ואפילו תוספות המתנה אם יתווספו – כדאי לקבוע מראש, כיוון שהשארת ההסכמים לסוף – לאחר המסלול – גורמת לבור בלי תחתית של חיובים אשר לא חשבתם עליהם לרגע, רק כאשר הכול מסוכם מראש, מתועד, וכולל את כל אפשרויות התשלום לתרחישים אפשריים – תוכלו להיות רגועים שאתם לא הולכים להוציא יותר ממה שתכננתם, ואין אפשרות לנצל אתכם לאחר שהביאו אתכם אל היעד.
  1. אמינות– אתם לחוצים לצאת, עוד רגע המטוס בורח לכם או האירוע מתחיל – אבל הנהג בושש מלהגיע – אם זה התרחיש שאתם רוצים למנוע יש לוודא כי ‘שעה ז ושעה’ ו’מסלול זה מסלול’. תוכלו לוודא זאת על פי חוות הדעת על החברה וגם מול תשאול של הנציג הטלפוני, ואם תרצו לבטח את עצמכם לחלוטין – תוכלו להקים חוזה המקזז מן התשלום על דקת איחור.

לסיכום: לאחר שבחנתם את כל הפרמטרים ומצאתם את חברת ההסעות שתוביל אתכם בבטחה אל היעד, הגיע הזמן לצאת – לדרך צלחה!

Smarbus
Enable registration in settings - general