נסיעה טובה:
מה חשוב לדעת לפני שבוחרים חברת אוטובוסים?

כאשר אנחנו פונים לחפש דירה או משרד – השאלה הראשונה שישאל אותנו המתווך תהיה “מה מטרת הנכס”, הרי דירה לעשרה נפשות וודאי שונה מעסק עם שני שותפים, וכך גם עסק עם שני שותפים הכולל מכירת ירקות שונה למדי מעסק של ראית חשבון או עריכת דין.

גם כאשר אנחנו מחפשים חברת הסעות, השאלה הראשונה שנשאל את עצמנו תהיה: “עבור מי הנסיעה ומה מטרתה?” ורק לאחר שנדע לענות עליה נוכל להסביר לעצמנו איזה חברת הסעות אנחנו מחפשים ומה חשוב לנו שיהיה באוטובוסים שנקבל.

אוטובוסים להסעת ילדים

כאשר אנו מדברים על אוטובוסים עבור ילדים, לא משנה להיכן הנסיעה – הדבר הראשון שיעניין אותנו – זו רמת הבטיחות ואמצעי מניעת שכחת ילדים ברכב, כי אחרי הכול, ילדים אינם זקוקים למערכת סטריאופונית או כסאות מתכווננים, עצם השהייה באוטובוס היא כבר חוויה בשבילם (והלוואי והיינו לומדים מהם…), אך על מנת להגן על שלומם של האוצרות היקרים יש לבדוק היטב את רישיונות חברת האוטובוסים ורמת הבטיחות המתאימה לעולם הילדים.

גם אופי וסגנון נהגי חברת האוטובוסים יהיו חשובים עבורנו, כיון שילדים מטבעם הם תוססים ומלאי מרץ, קל וחומר כשהאוטובוס הנבחר אמור להוביל אותם לטיול שנתי או לאירוע של תנועת נוער, סבלנות ואורך רוח הם פרמטרים חשובים שנרצה לראות במאפייני חברת האוטובוסים הנבחרת.

אוטובוסים להסעת עובדים

כאשר האוטובוסים מיועדים עבור הסעת עובדים למקום עבודתם, הרי כמובן שפרמטר עיקרי וחשוב בבחירת חברת האוטובוסים – יהיה הדיוק והעמידה בזמנים.

עבור אוטובוס מסוג זה בדרך כלל נבחר אוטובוס עם מושבים רבים ומחברת אוטובוסים שהמידע שקיבלנו עליה שהיא עומדת בלו”זים צפופים, עקבית, דייקנית ובלי איחורים ותירוצים על ימין ועל שמאל, כאשר מה שוודאי חשוב לקחת בחשבון הוא – שחברת האוטובוסים יכולה להתחייב בחוזה כתוב על הזמנים שנקבעו למעט אילוצים חד פעמיים.

אוטובוסים לאירועים

אירוע של משפחה או קרובים הוא ללא ספק דבר מרגש ויש להתארגן אליו מראש עם כל הפרטים החשובים, שביניהם – בחירת אוטובוס מתאים להלוך ולחזור.

כאשר ניגשים לבחירת אוטובוס לאירוע – עדיף להזמין אוטובוס עם מספר מושבים פנויים, תמיד יכול להצטרף מישהו שלא חשבנו שירצה לבוא,  ועדיף הרבה מידי  – מקצת מידי.

נוחות האוטובוס שיוביל לאירוע חשובה גם היא, על האוטובוס להיות עם מושבים רחבים, נוחים ואף עדיף כאלה המתכוונים לאחור – על מנת שהנוסעים יגיעו רעננים אל האירוע ולא לאחרי מסע מתיש ומעייף על דרגש עץ קשוח.

אוטובוסים לפרטיים

אנשים פרטיים שאינם חברות, מוסדות או ארגונים יחפשו חברת אוטובוסים בעיקר עבור טיולים משותפים, יש לשים לב שכאשר פרטיים ניגשים לבחור חברת אוטובוסים, עליהם לבדוק היטב כי חברת האוטובוסים שהם שוכרים היא אמינה ומרוצים ממנה, כיון שאם וכאשר יתעוררו בעיות – אף גוף חזק ורשמי לא יעמוד מאחוריהם לפתור אותם, וחבל לבזבז טיול מהנה על פתירת קונפליקטים בין הנוסעים לנהג.

הבנתם כבר מהי מטרת נסיעתכם ואיזה אוטובוס מתאים לכם? עכשיו אתם רוצים פשוט להזמין, איך תדעו שהחברה בה בחרתם היא אכן אמינה וניתן לסמוך עליה?

אל תתביישו, בקשו טלפונים והמלצות מהחברה בה בחרתם, קראו חוות דעת עליה בגוגל וברשתות החברתיות השונות ושימו לב עוד ברגע הראשון – איך עונה לכם נציג השירות שמעבר לקו ואם זמינות החברה גבוהה – על כל בעיה שלא תבוא.

דרך טובה ומוצלחת, עם חברת האוטובוסים שתנעים לכם את הדרך!

Smarbus
Enable registration in settings - general